offpist Svart 26.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Flott.. North Atlantic Boats AS som videreformidlet salget av båt med motor gikk konkurs i januar og vil ikke ta ansvar.. Noen som er god i juss som har noen råd? Har jeg i så fall et krav mot tidligere eier? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) Om de bare var megler har du vel kjøpt etter forbrukerkjøpsloven - da er det selger - dvs tidligere eier som skal stå til ansvar om han har ansvar. Sier avtalen at du faktisk har kjøpt av selskapet som er konkurs så har du ingen ting å hente i et konkursbo Meld deg inn i KNBF. Da får du 1 times gratis råd av en god båtadvokat. Redigert 26.April.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 Siste oppdatering her er at ECU`n har blitt testet av dfi technologies i USA og de kunne ikke finne noe galt med den. Ringte og snakket med teknikeren som hadde sett på ECU`n min og han trodde det var fordi motoren ikke fikk nok turtall. Jeg hadde jo opprinnelig en mistanke til starteren også, så jeg har montert en flunkende ny original starter (fra USA). Regner med å ha ECU`n tilbake neste uke med ekspress sending, fyrer den ikke da så får den sove evig på hav bunnen.. ;) Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 21.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Jupp, startet som bare det med ny starter. Den gamle greide rett og slett ikke dra motoren fort nok.. Så mye styr for så enkel feil.. Men nå er den endelig på vannet og den går som ei klokke ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.