Halco29fb Startet 12.April.2010 Link til dette innlegget Startet 12.April.2010 Jeg har hydraulisk styring med to styreposisjoner, pumpene er Wagner 701. Når rattet dreies på en av posisjonene, dreier også det andre rattet. Også når autopiloten brukes dreier rattene. Det er også noe "knepping" selv ved liten belstning. Kan alt dette kun skyldes luft i systemet? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Høres for meg mer ut som feil med sperreventilene på ratpumpene. MB! Ikke alle ratpumper har sperreventiler men er da ment og stå alene mot rorsylynder. Sitér dette innlegget Link to post
Halco29fb Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Wagner 701 har sperreventiler i følge nettsidene til Wagner. Må vel tappe ned anlegget og få gjort ren pumpene. Vurderer å blåse igjennom slangene med trykkluft når jeg alt tapper ut oljen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.