mercury Startet 14.April.2010 Link til dette innlegget Startet 14.April.2010 Akkurat kjøpt meg ny suzuki 25hk, men skulle hatt meg en turteller til denne syns jeg. Orginal er svindyr, men sett att biltema har en type som er til bil, med 2,3,4 sylindre.. Kan jeg kjøpe å bruke en sånn? Og isåfall hvilken ledning skal den kobles til? Evnt andre typer kan brukes`? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 du må ha turteller til utenbords om dette skal fungere tilfredstillende. Men den trenger ikkje ha suzukilogo da... enhver turteller for outboard vil fungere. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 faria kan du bruke men jeg vile hat suzuki orginal. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
is_620 Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 vil for alt i verden ikke inn i noen prinsipp diskusjon eller være blærete, men i 2010 finnes til disposisjon i følgende rekkefølge google suzuki marine parts brownspoint marine jetcarrier ( kan under trusler om å trekke negler, muligens vurdere å tilstå at jeg gjør det når jeg sparer mye ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.