onkel_ove Startet 14.April.2010 Link til dette innlegget Startet 14.April.2010 Hei. Som tittelen sier, så lurer jeg på om noen har en brukbar kontrakt for leie av privat båtplass jeg kunne fått kopi av Plassen jeg skal leie er i privat eie, men tilsluttet båtforening (dvs. ok, for utleie og ingen humbug :-)) båtplass-eier har bedt meg om å skaffe kontrakt, samt fylle ut, bare for han å signere. gjør ikke noe om kontrakten sier noe om: strøm, vann, oppsigelse ol. Fint om noen har noe liggende, så slipper jeg å finne op kruttet på ny. På forhånd takk, kjære medlemer :-) (send meg IM, så skal jeg sende eller e-post adresse) Ove Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
onkel_ove Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Ingen? Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Per Harald Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Vi bruker denne i foreninga vår. Selvfølgelig tilpasset oss, men med noen modifikasjoner kan den sikkert brukes. http://www.flatstrand.no/informasjon/skjem...eieformular.php Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
onkel_ove Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Takk Per Harald. Får bruke den hvis jeg ikke kommer over noe annet! Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Merlis Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Hei onkel_ove! Jeg mener jeg skal ha en slik kontrakt på pcen hjemme. Jeg kan sende deg den etterpå om du ønsker? Jeg er på jobb frem til 19.00 i dag, så det måtte blitt i kveld? Vi har laaaaangdag på jobben i dag. Men det er bare en kontrakt jeg skrev selv for et par år siden, så det er ikke noe proff kontrakt, men den er fult brukende da jeg bruker den til det samme som du skal bruke den til. Mvh Jonas Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 ja takk Jonas. Send til: onkel_ovealfakrøllhotmail.com Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.