Jump to content

Da blir det båt på :båt1 også! en Saga27 AC HT

:båt1

Recommended Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Å alt annet skryt om :båt1. dette rører meg! :smiley:

båten ligger på vannet ja, jeg skal ta den opp å få tatt en grundig vårpuss på den så fort jeg har den i lomma :smash::yesnod:

jeg tror jeg vil bli kjempe fornøyd med den nye Sagaen min :cheers:

det blir nok noen turer både på øst og vest for Vrengen ja med damene ja og pilsen :flag::yesnod::cheers:

og seff BP vinpel skal på!!! å takk for tipset om de Saga forumene, skal melde meg inn med en gang

igjen TUSEN TAKK alle som har jolpet meg her på BP. det har tatt tid med å få kjøpt båt med det var vært det!!!

etter min mening en flott båt!!!

alle her inne fortjener en Ankes! :cheers::flag_bp:

melder tilbake når båten er i boks jeg.

Gratulerer så mye med en fin og praktisk båt! =)

Her vil du få mange gode minner! Får ta med deg damene og kompiser på tur! Sørg bare for at damene får plass i kabinen foran sammen med deg, mens kompisene får ligge i akterkabinen! Det er det du får flest gode minner av, tro meg =D

Men lykke til videre med vårpuss og sjøsetting og ikke minst turene du får med den! :cheers:

Mvh Jonas

Gratulerer! Saga27 er kanskje den vakreste fritidsbåten som laget. :flag:

Kansje ??? :eek: Heilt sikkert den vakreste plast snekke som er laget fantastiske linjer :cheers: skråget ligner dei gamle hurtigrutene , Du kan tru gamlekarane på selje har studert mange båter når dei har passert stadthavet, meget god sjøbåt vart det .!!!

mvh Ein meget stolt saga 27 ac eier :cheers:

Redigert av Steinsvigen (see edit history)

http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/

mini2.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...