succes 42 1980 Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Flott båt GRATULERER Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Det var et godt kjøp synes jeg. Gratulerer. Har som mange andre gode minner fra saga 27 Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer med flott båt..!!! Du må jo ha spart lenge... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Tusen takk for alle gratulasjoner!! Å alt annet skryt om :båt1. dette rører meg! båten ligger på vannet ja, jeg skal ta den opp å få tatt en grundig vårpuss på den så fort jeg har den i lomma jeg tror jeg vil bli kjempe fornøyd med den nye Sagaen min det blir nok noen turer både på øst og vest for Vrengen ja med damene ja og pilsen og seff BP vinpel skal på!!! å takk for tipset om de Saga forumene, skal melde meg inn med en gang igjen TUSEN TAKK alle som har jolpet meg her på BP. det har tatt tid med å få kjøpt båt med det var vært det!!! etter min mening en flott båt!!! alle her inne fortjener en Ankes! melder tilbake når båten er i boks jeg. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 å ja Seilaren jeg jobber bare som kokkelæling å har ikke alværdens med penger har spart siden den andre båten ble satt i vinteropplag i september Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Sitter bare å drømmer meg tilbake til da jeg var 17 år. fest fest fest båt ,båt, båt, damer ...herregud nyt det! Grattis. knall båt. :cheers: :cheers: :cheers: Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 nå blir jeg det største skipet i "gjengen" ikke at vi er så mange Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer med ny flott båt! Måtte du få ein fin sesong med mykje båtglede! Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
puddingen Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Velkommen i klubben.. Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer masse Båt1 Du går en knallfin tid i møte......... Skulle ønske jeg var 17 igjen! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 ja det er på mange måter digg gleder meg til å krysse Skagerakk til sommern jeg Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 skal jeg si dere noe annet tøft?? jeg fikk til og med prutet båten ned til 105 000!!! med jolle og alt er ikke det tøft så vet ikke jeg Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Vi vil ha bilder!!!!! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Merlis Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Gratulerer så mye med en fin og praktisk båt! =) Her vil du få mange gode minner! Får ta med deg damene og kompiser på tur! Sørg bare for at damene får plass i kabinen foran sammen med deg, mens kompisene får ligge i akterkabinen! Det er det du får flest gode minner av, tro meg =D Men lykke til videre med vårpuss og sjøsetting og ikke minst turene du får med den! Mvh Jonas Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 .............Sagaubåtentusiaster............ Har tatt meg friheten og uthevet litt i sitatet fra Lars H. Sagaubåt, det må være noe helt nytt Gratulerer med ny båt forresten. Saga 27 er jo en klassiker som aldri vil gå av moten. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 He,he.... Veeeldig tett og god kalesje på disse skutene;-) Gratulerer med veldig bra valg av båt. God pris fikk du også. Med ønske om en god sesong! Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Cruys Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Gratulerer! Saga27 er kanskje den vakreste fritidsbåten som laget. Sitér dette innlegget Hold hodet over vannet. Da ser du bare toppen av isfjellet... Link to post
:båt1 Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Tusen takk alle gode båtvenner http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimag...nnkode=21165235 annonsen er nok de eneste bildene jeg har nå, men skal ta blere når jeg overtar båten så er det bare å begjyne på pusse treværk stoffe og polere skuta så blir alt bra. samt at også kjøleskap og ankerwinsj skal inn i løpet av sessongen Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Når overtar du båten? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
SF Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Ser ut som en trivelig båt Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Steinsvigen Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 (redigert) Gratulerer! Saga27 er kanskje den vakreste fritidsbåten som laget. Kansje ??? Heilt sikkert den vakreste plast snekke som er laget fantastiske linjer skråget ligner dei gamle hurtigrutene , Du kan tru gamlekarane på selje har studert mange båter når dei har passert stadthavet, meget god sjøbåt vart det .!!! mvh Ein meget stolt saga 27 ac eier Redigert 15.April.2010 av Steinsvigen (see edit history) Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Sveo Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Gratulerer så mye med den nye DAMEN...... eller båten ønsker deg en riktig god båtsommer Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Heilt sikkert den vakreste plast snekke som er laget fantastiske linjer skråget ligner dei gamle hurtigrutene , Du kan tru gamlekarane på selje har studert mange båter når dei har passert stadthavet, meget god sjøbåt vart det .!!! Så sant.....det kan jeg skrive under på etter 8 år med med godbåten Saga 27 AC. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 jeg må bare få tak i selger (svarte ikke på tlf i dag) så skal jeg etter planen ha båten i havn på lørdag denne uken gleder meg som en unge jeg :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.