Ronald Startet 14.April.2010 Del på Facebook Startet 14.April.2010 Jeg har sett meg lei på styrewire (eller hva det må være) som sitter (skikkelig) fast på skjærgårdjeepen hver vår. Og innimellom også ved lengre tid uten bruk. Dessuten kunne jeg tenke meg litt "smoothere" styring enn det jeg har nå. Motoren er en Honda 75HK, båten en Askeladden 505. Seatronic har prisgunstig hydraulisk styring jeg ikke har lagt merke til før, muligens er den ny av året for dem? Produsenten heter Hydrodrive, og kommer fra Ungarn. Fordomsfull som jeg er, så skurrer det litt å kjøpe sånt fra et gammelt østblokkland. På den annen side - Seatronic er jo seriøse, så jeg vil tro de har sjekket kvaliteten nøye før den tas inn i sortimentet. Er det noen av dere som har erfaringer med denne produsenten? Klikk her for link til styringen. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 16.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2010 Er det virkelig ingen her inne som har erfaringer med denne produsenten? Jeg har i mellomtiden fått bekreftet at at produktet er nytt av året for Seatronic (og deres leverandør). Ser også at Watski har det som produkt, hvilket antakelig betyr at de har samme leverandør her i landet... Sitér dette innlegget Link to post
trekko Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Hei! Vurderer denne jeg med da den koster 3500:- http://www.seatronic.no/styring-komplette-styringer-c-51_355/hydraulisk-styring-for-p-605 Monterte du den? Noen annen som har prövt den? Sitér dette innlegget Link to post
trekko Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Alternativet er Baystar till 4689:- på Maritim. Den klarer opp til 150Hk Lurer på om den over er god nok.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.