Jump to content

Risiko og bli cabin cruiser istedet for seiler

joelle

Recommended Posts

......har ett bud inne på en 1991 "25ft mmMAXUM CABIN CRUISER MODEL2300/SCR." etter att jeg nå har en grei seil båt.........

Ja, Uff-da!!!  :flag:  Dét, må jeg si er en overgang! Fra en lekker Bostrøm 31 - et utrolig vellykket design med vakre linjer - skal du gå over til "fienden"?  :flag:

Bare spøker med deg, joelle - har selv gått over til "fienden" - fra seilbåt i mange år, nå til motorbåtfolket (snekke) - men, jeg holder meg i alle fall til deplacements-skrog!  :flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Bostrøm 31 - et utrolig vellykket design med vakre linjer - skal du gå over til "fienden"?  :flag:

[/b]

Det er jeg helt enig i. B 31 er en båt som etter min mening får masse unødvendig pepper, spes. på svenske sider. Båten er rund i formene, relativt slank, men med bra med plass. Og så er den rimelig, størrelsen tatt i betraktning.. Vi så på fler når vi handlet for 2 år siden, men var ikke i stand til å finne et eksemplar i en tilstand vi kunne godta.. Snakket midlertid med endel eiere av tilsvarende, og fikk tilgang til endel skikkelig perler for "å ta en titt". Cockpiten er liten, men plassen under dekk blir tilsvarende større.. Og ærlig talt, vi er aldri mer enn 3 personer på tur, 2 store og en liten...

Suzuki

No boat needed..

Det er jeg helt enig i. B 31 er en båt som etter min mening får masse unødvendig pepper, spes. på svenske sider. Suzuki

vet heller ikke varför man "skriver ned" B31an, kan möjligen vara för att B31an såldes

som 'halvfabrikat' og att kvaliteten därför varierer stort mellan olike båter!

Vad jag hört er att hun er ganske lovgirig ! (har dock aldrig seglat ngn)

S/Y Gunga Din

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...