Bitteliten Startet 14.April.2010 Del på Facebook Startet 14.April.2010 (redigert) Jeg vasket vår Zodiac Yachtline 275 RIB i dag og klargjorde den for salg. (annonse). Jeg har lenge slitt med å få av noen flekker på pontongene (de er hvite....). I dag testet jeg ut forsiktig skrubbing med vanlig husholdningsstålull med såpe. Det gjorde susen. Bare et litet tips om andre sliter med å få ren gummibåten. Eneste som gjenstår nå er å vårklargjøre motoren (service ble tatt i høst, så jeg skal sette i nye tennplugger og prøvestarte) dersom den også selges. Redigert 14.April.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Modig gjort å gå løs med stålull, vil tro resultatet ble bra ja. Har hørt om mange som har hatt suksess med det. Selv bruker jeg spesialmiddel for rens av rib, og det er alltid tilstrekkelig, selv om den så helt forferdelig ut da jeg kjøpte den. Litt annonsefisking den tråden her da, hehe, men fin skipshund da Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
MajorAndy Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Min (gamle) Quicksilver blev umådelig ren efter jeg brugte acetone... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.