Jump to content

Marex 770 - Lykke!

Rismyr

Recommended Posts

La meg spørre hva du hadde fingrene i etter denne stolte skute ?

Da kjøpte jeg en 42 foter som bare var drøye 39 en Motiva.

Så jeg hoppet fra 17 til drøye 25 og 39 fot

Det var som på Europris solgte Marexen og fikk mer til overs.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Finner du vanndrammer inne i båten kan det hende at jeg kan si hvor det kommer ifra tok meg to år før Marex forsto årsaken.

Jeg har ei disse i øyetatt, men om vår nye venn Rismyr skulle finne en.. Hva ett skulle han søke for min venn ?

Om vi ønsker å bytte ut lufteluka/øye på do.. denne er gul og stygg..? Må vi bytte vinduet, eller har du annet tips? Finnes ei i denne diameter der ute..

Redigert av Worry II (see edit history)
men om vår nye venn Rismyr skulle finne en..

Om vi ønsker å bytte ut lufteluka/øye på do.. denne er gul og stygg..? Må vi bytte vinduet, eller har du annet tips? Finnes ei i denne diameter der ute..

Den båten ble tett.

Har den gått ut av produksjon og Marex har ingen på lur?

Det koøyet Rismyr har, har det samme dia??

Hva er utskjæringsmålet? så slipper jeg og rulle ut 5 meteren.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Har den gått ut av produksjon og Marex har ingen på lur?

Right ! Men en slik solcelleventilator gjør nok susen om et freses ut någet... Men plastvindu der på etts side.. tåler ei tidens tann ..! Finnes det et tall på diameter på denne åpning i eders papirer ?

Bare fortell at et ei var en som laget drenering der dollbord drenerse skulle ? Ens bomma !!

Du har trimmet den feil, det var begrenet 410kg i motorrommet 8o kg i førersete, to blondine på fordekk

og en brunette i solsenga.

Da er den i vater.

• 3 måneder senere...

Vi er en familie på fire som har bestemt oss for Marex 770. Barna er fortsatt små to og fem år, så båten ser ut til å passe godt til vårt formål.

Prisen på de marexene som ligger ute på finn for øyblikket variere noe voldsomt. Her inne er det tydligvis mye kompetanse på denne båttypen.

Har dere noe formening om hvem av de marexene som ligger ute er det beste kjøpet. Vi ønsker oss den så billig som mulig, men jeg er ikke voldsom handy :). Vi ser for oss dagsturer på gode dager og turer over til svenskekysten når vi har blitt litt mer vant til båten.

Prisen på de marexene som ligger ute på finn for øyblikket variere noe voldsomt.

Har dere noe formening om hvem av de marexene som ligger ute er det beste kjøpet. Vi ønsker oss den så billig som mulig,

Hei, og velkommen til baatplassen, sirlight !

Jeg er ukentlig innom alle annonser på Finn og titter på de 770`ene som blir lagt ut. Egentlig bare for å få tips og råd om hva jeg kan forbedre med min.

Jeg har vært igjennom de som ligger der nå, men det ser ut til at det stor kuppet lar seg vente på..

Denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22797147 får ikke selger 295`for ! Det er helt klart, men rundt 260` er nok en riktigere pris ! Den mangler baugpropell, men har grei maskin (Yanmar) Det ligger ikke bilde av motor i annonsen, så jeg ville nok hatt med meg en fagmann for å titte på denne !

Pass på at putesettet ute er helt og pent, da dette er kostbart å bytte ! Regn en marsj fart på 9-10 knop, ikke mer ! Lykke til og følg med ! Båter med riktig pris blir som regel raskt solgt !

Redigert av Worry II (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...