fredriksen Startet 14.August.2004 Link til dette innlegget Startet 14.August.2004 Husker å ha sett det her tidligere, men finner det ikke på "Offline-CDen": Til hvilke tidspunkt er det f.eks Tjøme Radio leser opp værvarslet opp på arbeidskanal? Vet at de varsler det på kanal 16, men jeg ligger nå i båten og ønsker ikke å sitte "inne" heledagen for å få med meg denne varslingen. Ligger just nå i Valle og hører på klapringen av nabobåtens storseilopphaler og admiralinnen ønsker å vite hvordan det blir før vi drar videre. Var vel egentlig fornøyd med spruten vi fikk i går på vei fra Oslo og hit.... Det var egentlig ikke så ille, men det er best om alle trives ombord! :-) fredriksen Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 14.August.2004 Link til dette innlegget Svart 14.August.2004 Hei! Tidspunktene står på VHF-kanalkartet. Dersom du ikke har det ombord finner du det under telenormaritime en eller annen plass. torerikb Sitér dette innlegget Link to post
Guest knutz Svart 14.August.2004 Link til dette innlegget Svart 14.August.2004 09:30, 12:30 og 16:30 samt 20:30 ? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 14.August.2004 Link til dette innlegget Svart 14.August.2004 Tidspunktene står på VHF-kanalkartet.Her:http://www.maritimradio.no/kystradio/pdf/vhfs.pdf Det står ikke noe om værmelding, men den kommer sammen med traffikklister. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 16.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Takker! Dere har rett! Forøvrig så fant jeg også tidspunktene i en ny loggbok jeg kjøpte meg mens jeg ventet på værmeldingen :-) Admiralinnen ble forøvrig ikke spesielt beroliget av værmeldingen, så vi snudde bauen innover Oslofjorden igjen. De på søndag gjentatte "gail warning"s som meldte om lite kuling i Skagerak på søndags kveld, styrket henne i at hun hadde valgt riktig. Sjøen var imidlertid helt fin der hvor vi gikk innover ytre og indre Oslofjord. Været var helt perfekt med nesten samme temperatur i sjøen som i lufta. Meget vellykket helg på sjøen!!! :- fredriksen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.