mingebretsen Startet 15.April.2010 Link til dette innlegget Startet 15.April.2010 Skal selge min gamle seilbåt (Triss 600). En fyr er interesert i båten, og vil at jeg skal frakte den opp til Haugesund for han. Noen som har informasjon om dette havstrekke? Fra Kristiansand til Haugesund. Er det mest innakjærs, eller åpent hav? Hvor mange nautiske mil? Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 det blir litt ut.. må rundt lindesnes, lista og Jærensrev. Etter at du er kommet til Stavanger er det bare å gå inn Karmsundet.. Tok turen fra farsund i fjor. husker ikke helt hvor langt det e, men fra stavanger til haugesund e det vel 30-35 mil eller noe?? Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
mingebretsen Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Aha, ok, takk for informasjon. Får se om det kommer flere intresanter, foreløpig har den bare vært på finn.no litt over 12 timer. Er nok en flott tur oppover, men har egentlig ikke tid til en slik tur nå, ettersom eksamensperioden begynner nå. Håper noen fra Kristiansand vil kjøpe den:) Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 ser den, eksamensperioden e jo en flott tid å seile.. :D skal seile mye i den kommende eg.. tar hybelen på lesetur.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.