Guest Linn Startet 14.August.2004 Link til dette innlegget Startet 14.August.2004 Heisann Jeg vet ikke om dette er riktig sted å forhøre seg, men jeg førsøker lell... Jeg skal være med å arrangere et utdrikningslag for en "havfrue" og i den anledning ønsker vi å komme i kontakt med båteiere i Oslo med plass til 15-20 personer ombord. Vi er en flott gjeng med jenter i slutten av 20-åra som oppfører oss bra. Vi ønsker en liten båttur i Oslofjorden (2-3 timer) lørdag 21/8 ca. kl. 15.00 og vi betaler godt. Kan du eller kjenner du noen som kan hjelpe oss er det hyggelig om du sender meg en melding. Evt. gi meg linker til firmaer/privatpersoner som gjør dette. Fint hvis noen kan anbefale et annet forum hvis jeg har havnet helt feil. Takk for hjelpen ! Sitér dette innlegget Link to post
KjetilV Svart 14.August.2004 Link til dette innlegget Svart 14.August.2004 Hei Linn Kanskje du finner noe her: http://www.aktivioslo.no/batturer.html Kjetil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.