Yankee Startet 15.April.2010 Del på Facebook Startet 15.April.2010 Monterer nå Eber D4. Det står i den særdeles dårlige monteringsanvisningen at systemet skal luftes. Er det bare å ta av slangen ved brenneren og sette den på til drivstoff kommer rent? Eller går det greit å bare slå på brenneren og vente til den går fint? Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Hei! Monterte en slik i fjor høst, monterte og trykket på start, på 3dje forsøk startet den, har startet på første hver gang etterpå Hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Skoghaug Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Monterte Eber D4 for en uke siden, prøvde å starte den flere ganger men tente ikke. Prøvde så starte oppi igjen og ga noen lette slag på slange og pumpen med et skrujern. Det hjalp.... Dette for å fjerne luftlommer. Nå starter den på første forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
bladfyken Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Hei. Tenkte jeg bare skulle høre hvordan det gikk. Skal starte min nymonterte snart, så kjekt med tilbakemelding:-) Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Kanskje ikke så lurt å fortelle hvordan jeg gjorde det. Jeg monterte en D4 i fjor og gjorde et forsøk på start. Etter noen forsøk hvor pumpa startet men brenneren ikke tente, demonterte jeg slangen ved varmeren og sugde til det kom diesel. Problem løst, men ikke noe å anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.