Jump to content

Forgasser: Dellorto vs Zenith

SeaMaster175

Recommended Posts

Hei!

På vår FM fra 1956 så har vi en gammel zenithforgasser som ser og sannsynligvis er veldig sliten, etter mange år i samme båt. Denne forgasseren har vi hatt masse problemer med, og har nå tenkt til å se etter en som er litt nyere :flag: :flag:

Jeg vet at det er kommet noen forgassere på markedet som heter Dellorto. Disse skal være veldig gode. Disse koster ca. 2500,-.

Vil det lønne seg å kjøpe en Dellorto forgasser eller vil det lønne seg å kjøpe en brukt zenithforgasser til en litt billigere penge?

Er veldig takknemlig for svar, fordi vi vil ha noen båtturer før sommeren er over...

mvh

Jonhei

Det er et på hjemmesiden til Majali,

http://home.online.no/~eriheg/motor.cfm?Fu...Type=&pExPic=0;

Kan ta fler bilder av forgasseren nå som den er demontert, hvis du er i tvil.....

Erik

På bildet ser det ut som om den er ganske lik den vi har, men jeg vil gjerne ha noen fler bilder slik at jeg er sikker...(ovenfra, undenfra, og fra siden, ville ha vært fint...)

mvh

Jonhei

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...