Deiligerfjorden Startet 15.April.2010 Link til dette innlegget Startet 15.April.2010 KRISE!! Jeg skal selge en båtmotor i morgen kl18:00 Jeg fikk levert båten den skulle på her i dag. Jeg satt over motoren og alt av kabler, wirer osv. og skulle starte opp etter at jeg hadde renset gasseren, skiftet plugger og girolje. Jeg fikk start på den og begynnte å stille meg inn på blandeskruen, jeg la da merke til at "hylsteret" som nåla/blandeskruen sitter i(det som er laget i messing) hadde løsnet og ble med rundt mens jeg justerte. Jeg fant meg en 10mm og dro det så vidt til, dermed sto jeg med hylsa og nåla i handa, og motoren bråstoppet. Jeg trenger med andre ord denne "hylsen", og jeg trenger den i morgen. Har ikke tid til å vente på bestilling... Dette er en Johnson 25hk 2002 modell og jeg holder til i Larvik. Jeg er villig til å kjøre en bit om jeg rekker tur/retur og montering + justering før kl 18:00 i morgen. Håper dere kan komme med noen tips til meg, takk Sitér dette innlegget Link to post
einderoy Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Sjekk svarene på tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66850 Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Bjordal & Madsen, kan være dette er en bestilligsdel Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Deiligerfjorden Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Sjekk svarene på tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66850 Hvor endte du opp med å skaffe deler da? Sitér dette innlegget Link to post
einderoy Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Hvor endte du opp med å skaffe deler da? Ringte på US-autoparts men kom f*** meg ikkje gjennom, sat ein time so skal prøve igjen i morgon tidleg. So ellers veit eg ikkje, men såg ut som nokre gode alt. Sitér dette innlegget Link to post
Deiligerfjorden Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Ja, jeg sendte mail til forgasser-service. Håper på svar i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.