Jump to content

Hvor får man forgasserdeler til Johnson 25hk 2002 ?

Deiligerfjorden

Recommended Posts

KRISE!!

Jeg skal selge en båtmotor i morgen kl18:00 Jeg fikk levert båten den skulle på her i dag. Jeg satt over motoren og alt av kabler, wirer osv. og skulle starte opp etter at jeg hadde renset gasseren, skiftet plugger og girolje. Jeg fikk start på den og begynnte å stille meg inn på blandeskruen, jeg la da merke til at "hylsteret" som nåla/blandeskruen sitter i(det som er laget i messing) hadde løsnet og ble med rundt mens jeg justerte. Jeg fant meg en 10mm og dro det så vidt til, dermed sto jeg med hylsa og nåla i handa, og motoren bråstoppet. Jeg trenger med andre ord denne "hylsen", og jeg trenger den i morgen. Har ikke tid til å vente på bestilling... Dette er en Johnson 25hk 2002 modell og jeg holder til i Larvik. Jeg er villig til å kjøre en bit om jeg rekker tur/retur og montering + justering før kl 18:00 i morgen.

Håper dere kan komme med noen tips til meg, takk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...