yngvar.johnsen Startet 15.April.2010 Link til dette innlegget Startet 15.April.2010 Har en gammel cabincruiser av glassfiber som jeg skal bygge ny bakvegg på. Idag er den laget av finerplate som er plastet på den ene siden. Har tenkt å flytte bakveggen frem ca 50 cm for å få litt mer deksplass. Er det noen som har erfaring med Kingstarboard til dette formålet? Planen er å plaste en 10 cm kant rundt som bakveggen skal skrus fast i. Som dere ser er det mye vindu i bakveggen, skal redusere størelsen på disse. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Hei! Litt usikker på om jeg skjønte hvor du skulle bruke de nevnte platene, men svarer likevel :-) Jeg har brukt disse platene i vinter. Har bygget nye benker/oppbevaringsrom i min båt. Synes platene er veldig fine. Kan som kjent skrus med vanlige skruer, og kan formes som man vil(pusse ned skarpe hjørner etc). Den eneste bakdelen jeg ser, er at de kan virke litt vanskelige å få rene dersom de blir møkkete. Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.