Hjeltefjord Startet 15.April.2010 Link til dette innlegget Startet 15.April.2010 Noen som aner hvilken olje dette gearet skal ha? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 (redigert) Samme olje som motor mener jeg og huske. Kommer kanskje an på hvilket gir du har.Er det MS 2 ? Du finner det ut på VP sin hjemmeside under: motor database. Var en rask tur innom hjemmesida og sjekka. Der står det samme olje som motor på MS B gir. Litt usikker om det står B eller 3 da siden de har lagt ut er en scannet papirutgave. Mengde 0,6 liter. Redigert 15.April.2010 av hegra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Rb-gir skal ha SAE-30, Borg Warner girolje. MS3 vet jeg ikke...... Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Regner med det er et MS B gir Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 På MD11C er det iallefall motorolje på giret! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hjeltefjord Svart 15.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Da satser jeg på motorolje.takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Det skal ha samme som motor. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Gurba Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 15/40 vanlig motorolje som nevnt. Det fikk jeg til svar når jeg kontaktet drevia som forhanlder deler til dem.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.