Sørlande Startet 15.April.2010 Del på Facebook Startet 15.April.2010 Hei Vurderer kjøp av Miami 670 med Mercruicer 5.0 MPI Er det noen som har erfaring med slik type båt og motor? Har sett litt rundt her på baatplassen, virker som om det er mye positivt å si om dette skroget. Men motoren er det veldig mange ulike svar på. Noen som har ideer eller svar de har lyst til å dele ? Båten er helt maken til denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21768428 Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 MEGET GOD SJØBÅT HELT RÅ I SJØEN NOE AV DE BEST SKROGENE SOM FINNS. GOD BÅT KJØRE EN MEGET BRA BÅT. MERCRUISER BRA MOTOR HADDE EN SELV FOR 7 ÅRSIDEN ANGRE PÅ AT JEG SOLGTE DEN HADDE VOLVO PENTA I DEN DE HVAR ORSAKEN TIL AT JEG SOLGTE DEN DEN GJORDE 38-39 KNOP MED EN 4.3 GL . MESTERSTYKET. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
SeaRaymond Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Caps lock Sitér dette innlegget Link to post
tomu Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Hei Vurderer kjøp av Miami 670 med Mercruicer 5.0 MPI Er det noen som har erfaring med slik type båt og motor? Har sett litt rundt her på baatplassen, virker som om det er mye positivt å si om dette skroget. Men motoren er det veldig mange ulike svar på. Noen som har ideer eller svar de har lyst til å dele ? Båten er helt maken til denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21768428 Legendarisk skrog.... Eneste ulempe etter min mening er at den ikke er særlig familievennlig, da det er vanskelig å bevege seg frem på dekk. Skulle gjerne kunne gått gjennom skjermen.... I tillegg ville jeg nok satset på en diesel, eller outboard (selv om dette ikke er like vakkert). Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 kompis hadde med 2x250hp bakpå med heis og brakett, båten er rå i sjøen, denne gjorde +70gps, god for mer men vanskelig å trimme/tilte/heise og styre samtidig . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.