Jump to content

Miami 670, erfaring?

Sørlande

Recommended Posts

Hei Vurderer kjøp av Miami 670 med Mercruicer 5.0 MPI :smiley:

Er det noen som har erfaring med slik type båt og motor?

Har sett litt rundt her på baatplassen, virker som om det er mye positivt å si om dette skroget.

Men motoren er det veldig mange ulike svar på. Noen som har ideer eller svar de har lyst til å dele ?

Båten er helt maken til denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21768428

MEGET GOD SJØBÅT HELT RÅ I SJØEN NOE AV DE BEST SKROGENE SOM FINNS.

GOD BÅT KJØRE EN MEGET BRA BÅT.

MERCRUISER BRA MOTOR

HADDE EN SELV FOR 7 ÅRSIDEN ANGRE PÅ AT JEG SOLGTE DEN HADDE VOLVO PENTA I DEN DE HVAR ORSAKEN TIL AT JEG SOLGTE DEN DEN GJORDE 38-39 KNOP MED EN 4.3 GL .

MESTERSTYKET.

BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZA
SLANKE OG ELEGANTE
GÅ MYKT FINT SJØEN.
obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha

Hei Vurderer kjøp av Miami 670 med Mercruicer 5.0 MPI :smiley:

Er det noen som har erfaring med slik type båt og motor?

Har sett litt rundt her på baatplassen, virker som om det er mye positivt å si om dette skroget.

Men motoren er det veldig mange ulike svar på. Noen som har ideer eller svar de har lyst til å dele ?

Båten er helt maken til denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21768428

Legendarisk skrog....

Eneste ulempe etter min mening er at den ikke er særlig familievennlig, da det er vanskelig å bevege seg frem på dekk. Skulle gjerne kunne gått gjennom skjermen.... I tillegg ville jeg nok satset på en diesel, eller outboard (selv om dette ikke er like vakkert).

Lykke til.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...