Jump to content

Forbruk Draco 20 og 145aq

Christian_V

Recommended Posts

Hei,

Etter alt å dømme kjøper jeg min første Draco til neste helg. Har kommet over noe som virker som et meget godt kjøp.

Etter min jakt på Draco 20-23, har det vært mange motoralternativer, men i den jeg kjøper sitter det en Volvo Penta 145aq med VP 290 drev. I dag kjører jeg en Yamarin med 100 hk Yamaha, og det som kan bli litt spennende er forbruket på Draco. Jeg har spurt alle selgere jeg har vært i kontakt med om disse har registrert forbrukstall, spesielt i marsj- og toppfart, men ingen har kunne kommet med erfaringstall.

Jeg har også prøvd å søke her på forumet, men uten særlig hell vedrørende forbruk.

Så, dersom noen kan fortelle meg hva jeg har i vente mht drivstofforbruk hadde jeg blitt veldig glad.

PS. Jeg satser på å få trukket om seter i båten, og om noen kjenner til dyktige fagfolk i Bergensområdet, så hadde jeg satt pris på tips.

mvh

Christian

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...