Jump to content

Lekkasje sjøvannspumpe VP KAD44A

Aquadoren

Recommended Posts

Marinedeler har alle de delene du trenger. (har jeg kjøpt fra i fjor) Skruvat har også byttesett til veldig god pris. (aner ikke noe om kvalitet) Lagrene skal fettes inn ja, presse inn fett på gammelt mekanikervis, bruke håndflaten også trykke fettet inn og fra begge sider. Lagrene er lettest å få av på bed tradisjonell håndpresse, men har du sikkert funnet ut allerede?

Når det gjelder akslingen din, hvor har den tatt i? Sitter jo to lagre og to tettebelger på akslingen, så slitasjen er litt avhengig i forhold til disses plassering vil jeg si.

Hvor dype er stripene? kun mikroskopisk? vanskelig å se ut fra bildet.

Akslingen er dyr husker jeg riktig, så ville nok prøvd å redde den, lar det seg gjøre.

Når det gjelder akslingen din, hvor har den tatt i? Sitter jo to lagre og to tettebelger på akslingen, så slitasjen er litt avhengig i forhold til disses plassering vil jeg si.

Hvor dype er stripene? kun mikroskopisk? vanskelig å se ut fra bildet.

Deler er kjøpt fra Skruva.og tilgang til presse er sikret :)  Det simringen på sjøvannsiden som har laget disse sporene. Jeg kjenner de med neglen.

Marinedeler har ny aksel til 500,- http://www.marinedeler.no/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=1000035793

mvh Knut Erik

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...