Bitteliten Startet 17.April.2010 Link til dette innlegget Startet 17.April.2010 Vi har en del nødraketter av typen fallskjermbluss som går ut på dato etter sesongen. Jeg er ikke typen som leker meg med kraftige røde bluss på nyttårsaften - så hva skal vi egentlig gjøre med disse? Har ikke lyst til å ha slike eksposiver liggende. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Kanskje brannvesenet har et forslag? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
h2o Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Tror du kan levere disse inn til brannvesenet, så tar de seg av rakettene på ett eller annet vis Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 I tillegg til brannvesen, lurer jeg meg litt på om forhandler av slikt har plikt å ta imot for retur for sikker destrusjon. På lik linje med el.forhandlere tar i mot kassert el.utstyr.... Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 La de ligge til vintern, og fyr de av mot en egnet snøskavel "PÅ DAGTID". Nødraketter kan ikke bare gå oppover, de går like fint bortover. Selv ville jeg oppbevart et passende antall utgåtte (1-4 år) som ekstra i tilleg til de nye. Du vet aldrig hvor mange du kan trenge, men den vurdeingeg regner jeg med du har gjort selv og forkastet. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Gunga Din Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Selv ville jeg oppbevart et passende antall utgåtte (1-4 år)som ekstra i tilleg til de nye. Du vet aldrig hvor mange du kan trenge, så gjør jeg............ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Seatronic tar de i retur sier de Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Gjem dem til nytt årsaften Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Jeg er ikke typen som leker meg med kraftige røde bluss på nyttårsaften Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Seatronic tar de i retur sier de I følge Norsk Brannvernforening skal disse; ....returneres til forhandleren for destruksjon. Kanskje de sågar er pålagt ved lov å ta imot disse? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.