yngvar.johnsen Startet 17.April.2010 Link til dette innlegget Startet 17.April.2010 Har en 95mod Wallas 30D som ikke vil tenne. Glødepluggen har kortsluttet og det ser ut til at kretskortet har tatt skade av dette. Hvis jeg måler spenning frem til glødepluggen uten å koble til pluggen måler jeg systemspenning (13v). Hvis jeg belaster kretsen med en prøvelampe 10W synker spenningen til 1v, Systemspenning inn på varmeren er fortsatt 13V. Vil tro at releet i kretskortet er brendt, er ingen synlige skader. Er det noen firma som overhaler kretskort til Wallas? Sikkert fin pris på nytt Noen som har opplevd liknende feil? Sitér dette innlegget Link to post
AlexK Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Hei Yngvar. Jeg fikk mitt kretskort reparet av Sunwind Gylling på Rud i Bærum etter akkurat samme feil for noen år siden, kostet bare ca 250.- De loddet inn nytt rele og forsterket banene på kretskortet, hele saken var gjort på en time. Mvh Alex Sitér dette innlegget Link to post
yngvar.johnsen Svart 17.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Takk for tipset, sender dem en mail så får vi se. Er det noen som har deleliste med tegning til denne. Finner kun delelister uten tegning på nettet. Er vanskelig å finne riktig del når man kun har navnet på delen og ikke bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.