Bitteliten Startet 17.April.2010 Link til dette innlegget Startet 17.April.2010 Jeg sjekket dette med Seatronic og fra Jotron koster det 2500 eks mva bare å få batteriet til butikken. Går det an å gjøre dette billigere? Batteriet må byttes pga alder Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Byttet nettopp selv, mener jeg betalte kr 1800 ink mva hos Navcom Sjekk med en lokal skipselektronikkbutikk. PS det er mulig at jeg husker feil og prisen var kr 2800 inkl mva, skal sjekke dette i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 jeg sjekker med Tel-Rad i Fredrikstad. De er Jotron forhandler - men det er Seatronic også Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Se denne tråden:batteri i bærbar Jeg fik god service av Nordic battery, og grei pris! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Bergen Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Husket rett! Kr 1812,50 inkl mva. Hentet den selv hos bedriften. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 jeg pratet med en hyggelig kar på Jotron. De sender det i posten til meg. Ble en del billigere da. 1500 +mva+frakt Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 En god regel er å styre unna Jotron ved kjøp av Epirb, vhf osv. Kjøp Mcmurdo eller andre merker, og bytt batteri utenlands. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.