frustrert Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 sjøvannsinnpelleren ppå min ford 2703 er ødelagt,, hvor er det greit å få tak i ny? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 En hvilken som helst båtutstyrsbutikk! Les av benevnelsen på pumpen (står på lokket), så burde det være en smal sak å få tak i. Kjøp en ekstra med det samme, så har du en i reserve ombord i tilfelle krise. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Figaro Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Men du må si det riktige ordet:IMPELLER (jeg tror ingen selger innpellere) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
frustrert Svart 17.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2010 he he he,, tror jaggu det ble feil jeg,, impeller heter det ja,, godt jeg er feilfri Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 KD Trading i Bærgenn Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.