Jump to content

Hvor kjøpe tang for montering av trykknapper på kalesje?

conrad1

Recommended Posts

Jeg kjøpte nettopp trykknapper til gardinene inne i båten. Dette kjøpte jeg i en vanlig "sy og broderi" butikk i Lillestrøm nært der jeg bor. Og det fulgte med slik dor som en slår sammen trykknappene med.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 6 år senere...

Jeg kjøpte en tang her:

http://www.ironwoodpacific.com/store/products/502/Snap-Setter-Locking-Plier-Tool

Den har jeg hatt liggende i flere båter i mange år, og den har passet til alle knappene jeg har hatt behov for å feste. Mye krefter i denne tangen. Ser at du ikke bor så langt unna, så send meg en IM hvis du vil låne / teste den.

Redigert av Nimbus HT (see edit history)

Det er slik tang ja.

Jeg låner den gjerne. Min båt ligger i Son, Søndre Brevik. Hvor ligger du?

Jeg skal montere nytt foldetak. Det gamle er tatt av og det nye er ankommet fra England uten knapper. Knappene er tradisjonelle 15 mm hode og 13 mm bakstykke. Vinyltaket må festes særdeles nøyaktig for å unngå skrukker og folder. Knappene skal inn i enden på de tverrgående profilene. Bakstykke på knappen kan brukes om og er på plass. Jeg må montere og justere duken presist før jeg presser knappene gjennom duken som siste steg. Kan derfor ikke bruke hammer.

bilde

Sushi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...