2xDiesel Startet 17.April.2010 Link til dette innlegget Startet 17.April.2010 Inverteren har en slik telefonplugg som er merket med "Remote" hvor man kan slå av og på inverteren fra annen plass i båten. Tipper denne pluggen har fire ledere. Non som vet hvordan dette virker? Trigges den med + og - på to av polene, eventuelt kortsluttning av to av polene eller en annen kombinasjon? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 (redigert) Ingen? Da får jeg bare prøve meg frem Redigert 22.April.2010 av 2xDiesel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Hvorfor kjøper du ikke bare et panel/ fjernstyringen ? Koster 385,-...... Da virker alt. Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Jodda, ble bare så forferdelig nyskjerrig da Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Jeg har en slik fjernkontroll liggende. Passet ikke til min 600W SleipnerSinus... En hundrings + frakt og den er din Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.