Vannlinjen Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 PLADASK Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Ecstasea Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 heroinside Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Med tanke på dine erfaringer med båten så langt, ville jeg vurdert å kalle den Trøbbel.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dinamo Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Eg syns du skal kalla oppatt motoren, og kalla båten for Hjalmar Magne Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Ketch-22 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Hvis du kom over båten på Finn, kan den jo hete "Fant.no" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
index Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Om du har tenkt å montere VHF ombord kan jo et navn som Kvirrevitt være tingen! Alltid morsomt når noen roper Kvirrevitt, Kvirrevitt, Kvirrevitt på VHF'en... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
nroo7 Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 the semen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 the semen Sitér dette innlegget Link to post
Uteavdrift Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Fort nok, god tid?? Sitér dette innlegget Link to post
argghhh Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 ONA-9 er jo en klasiker Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Ecstasea Den likte jeg! hehehehhe... Ellers kanon mange gode forslag! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Høvdingen Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Jeg hadde en gang en sjømann - den kalte jeg for brodern. Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 (redigert) "Kompisen" er vel grei. Utpå fjorden en tur med "kompisen" Redigert 8.August.2010 av Håreken (see edit history) Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Polarn Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Da må det velbli "Tjomi`n" Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Avsluttet_1 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Fatter'n Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt'ombord Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Dassen er klar, Driter'n full, Diesel, Fuel, Toilet, Ingen skam å snu, Plast, Yanmar, Glassfiber, Kalesj, Eirik, Erik, Far, Mor, Søster. Det var alt jeg kom på nå, men kan poste flere etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.