Avsluttet_1 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Kåre Ronny! Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Ikke for voksne, Teak, Gunnhilda(GH), Valborg, Gulbrandsen, Fettsmurt pakkboks, Mozilla FireBoat, Toppfart:43 knop, VHS, Playstation 4, Morro Sitér dette innlegget Link to post
Heaven can wait Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 siden den er gul kan du jo kalle den solskinn, eller hvis du vil ha engelsk utgave sunset eller sunrise Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Genialt med mange tips her Har en hel bunke og velge mellom no... Navnene som er aktuelle etter rekkefølge: 1. Ecstasea 2. Diesel 3. Full Tank 4. Playstation 4 Komman folkens! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bøljan Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Gulars Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, så ha meg unnskyldt hvis jeg kommer med forslag som allerede er gitt deg. Men siden du har gjort så mye med den båten (har fulgt noen tråder) tror jeg at en navn som "Velgjort" kunne passet den bra. "Selvgjort" vil den jo aldri bli siden det er sjømann, uansett hvor mye du har restaurert og byttet ut. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Velgjort var ikke dumt! Takktakk! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
kaptein02 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Aqua - Holic evt. Aquaholic Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Pung, Fender, Fender-Lars, Poirot, Slakapungen(Min personlige favoritt), Team Deathmatch, Freeforall, Båt, Båten, Snekka, Potet, Polert, Henning, Das Boot, Mein Boot, Å nei!, Tøffel, Kebabtralla, Nøff Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 siden den er gul kan du jo kalle den solskinn, eller hvis du vil ha engelsk utgave sunset eller sunrise Solskinn engelsk: sunshine Sitér dette innlegget Link to post
Heaven can wait Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Takk for rettelsen kapteinfredrik... men det kunne jeg ikke foreslå da det er dette jeg kaller kjærringa når jeg har gjort noe galt, å skal ha ho blid igjen... Navn ja... hva med å oversette sjøman til f.eks Estonian: Madrus Kinesisk: 水手 Fillipinsk: Marino Vietnamesisk: hải quân Islandsk: sjómaður Har du lån på båten kan du kalle den bankensin Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Vagina så jeg en båt engang het. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.August.2010 Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 Båttema Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 10.August.2010 Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 Beth Hart Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.August.2010 Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 iBoat Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.August.2010 Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 iSnekke, iSnekk, iYanmar, iSjømann, iMartin Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Jeg tror navn kan være det vanskeligste på en båt Har du kommet frem til noe? Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Hvis du har hatt så mye arbeid med den, så er det på tide å kule`n. Kall den kuler`n Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Useriøse forslag: "M/B mann over bord", "M/B gul båt", "M/B Gjeld", M/B Overtid, "M/B Separasjon", M/B Særeie". Seriøse forslag: " M/B Hauk", "M/B Seier", "M/B Eureka" sistnevnte kommer av "eureka! eureka! kommer av Arkimedes lov.. -når en gjenstand senkes i vann etc.. Min båt heter Eureka, og du skal aller nådigst få bruke dette navnet, har brukt lang tid på å finne dette :) ,siden du har gjort en slik framifrå jobb med båten din. Etter hva jeg vet er det kun 7-8 båter registrert i norge med dette navnet, men jeg har aldri sett noen andre med navnet. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Det er jo alltid kjekt å ha et navn på skuta som har en betydning.. og en historie... Arkimedes lov kan jo både imponere og være høyst relevant mtp at en båt faktisk flyter, etter prinsippet i Arkimedes lov. ( håper det ikke går inflasjon i bruken av Eureka nå..) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Kall den for Sjømann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.