pappegoye Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Heisann. Beste koggnavnet jeg har sett var en kamerat av meg sitt: God Tid. (Er jo strengt tatt hele poenget med kogg.) Eller så har jeg en annen kamerat som har en Sjømann 22, en heter Jesus, dette mest fordi det er et under at den går oppå vannet..... Sitér dette innlegget All min sjø-erfaring bygger på opplevelser i Kragerøskjærgården, dvs litt båtfolk og mye folk i (pappas) båt Link to post
Eureka Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Jesus...hehe...den er jo fin.. Og om man får seg en skikkelig stor fjordplog av en båt, så er vel "Moses" et passende navn. Han delte jo havet i to. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Hehe, Jesus er fin den. Men blir litt for antikristent God tid er på lista! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Om jeg skal lage meg en mahogny runabout skal den helt klart hete jesus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.