Rismyr Startet 17.April.2010 Link til dette innlegget Startet 17.April.2010 Har kjøpt båt med denne motoren, det skal være en 85 mod Sabb diesel med 71 hk. Er det noen som har erfaringer med denne? Tenker på svakheter man må være oppmerksom på osv! Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 er de en sabb m diesel mitsubishi 70 hk de skal være bra motor. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Rismyr Svart 18.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Mener det skal være mitsubishi i den også. Er vel kanskje det som er utgangspunktet, før den er marinisert i Bergen. Men jeg vet ikke! Ingen som har eller har hatt tilsvarende? Sitér dette innlegget Link to post
Rismyr Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Takk for mange konstruktive og gode tilbakemeldinger ! Når det gjelder service på gamle dieseler. Skifte av filter, olje osv. Er det noen som har tips om omreisende servicefolk i Søgne/Mandal området? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Jeg kjenner ikke noe til mekanikere i ditt område, så det kan jeg ikke svare på. Men generelt sett er det vel begrenset med tilgang på omreisende mekanikere, skal du ha noe gjort må du nesten oppsøke verkstedet selv. Alternativet er jo selvsagt å gjøre det selv, da blir du bedre kjent med motoren også! Og det kan være gull verdt i en mulig fremtidig krisesituasjon.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gudrun Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 (redigert) Maskinene er bra de.. Brukt bl.a. i livbåter og det bør jo være positivt. Eneste er varmeveksleren som er ved siden av motoren, den ser ikke original ut... Redigert 20.April.2010 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.