Guest obrun Startet 15.August.2004 Link til dette innlegget Startet 15.August.2004 Har noen sett båten min? Windy 22 HT 1980 modell, RAH 633(reg), R28500(bak på siden), 22 fot, går ca 25 knop Båten ble stjålet i Bergen mellom den 4 og den 7 august 2004 Båten er kommet til rette!! Takk til alle som har hjulpet meg!! Spesiell takk til Jakob Håper politiet får kloa de som gjorde at jeg var uten båt de fineste dagene denne sommeren og som har fått båten til å se ganske sjabby ut. baatplassen.no er en svært effektiv !! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 15.August.2004 Link til dette innlegget Svart 15.August.2004 Du burde postet denne tråden under stjålne båter. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Guest Teknisk Support Svart 15.August.2004 Link til dette innlegget Svart 15.August.2004 Etter at jeg selv leste Ingars veiledningen i toppen av stjålet-forumet så vet jeg - meldingen skal postes her (det er gjort) - så skal vi lime den til toppen i en uke (det har jeg gjort nå) - deretter skal den flyttes til det andre forumet Og så skal vi alle prøve å hjelpe den uheldige båteier ved å holde utkikk etter båten hans Andreas Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 15.August.2004 Link til dette innlegget Svart 15.August.2004 OK Håper obrun finner igjen båten og i "hel" tilstand. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Jakob Svart 15.August.2004 Link til dette innlegget Svart 15.August.2004 Har sendt deg en im Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Kunne vært morro å få historien om "båten som kom til rette." Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
John_Kr Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Sitat Kunne vært morro å få historien om "båten som kom til rette." Ja det må jo være et minimum..... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
OT-flyktning Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Stjålet-meldingen var det første og eneste innlegg til OBRUN..... - så langt Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Sitat Stjålet-meldingen var det første og eneste innlegg til OBRUN..... - så langtEeek? Hvorfor "sad-face" Andreas?? Han meldte seg jo inn i går..... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Ingar Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Ja, la nå Obrun få litt tid på seg. Han har jo gitt tilbakemelding om at båten er kommet til rette, har kanskje litt andre ting å tenke på akkurat nå enn å skrive på baatplassen... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Ok da. Var alt for negativ. Skal jobbe med saken! Sitér dette innlegget Link to post
Guest obrun Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Ja Ja! Etter at jeg fikk båten tilbake fant jeg ut at det jvar gjort en del ting med båten som vil kreve en del arbeide. Blandt annet har de fjernet all merking (veritasgodkjenning, registrering, windy-merke på siden, noen klistremerker), låser og låsbeslag. Det meste av dette fulgte orginalt med båten. Enkelte steder hadde de pusset vekk klstremerker med slipemaskin. Det så faktisk ut til at noen hadde tatt båten for å omsette den eller bruke den som sine egen. Er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i slike merker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.