Mr.RS4 Startet 18.April.2010 Link til dette innlegget Startet 18.April.2010 (redigert) Hvor stor påhengs kan jeg ha på en 15fot Herwa båt? Har mulighet til å kjøpe meg en Evenrude 40 e-tech, 40hk, årsmodell 2009. Bilder av helt lik båt: http://www.agderkultur.no/Herwa/24-Herwa%2...t%20%20Foto.jpg http://home.online.no/~cepe/herwa/16-gammel/108-0820_IMG.JPG Redigert 18.April.2010 av Mr.RS4 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 18.April.2010 Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Litt synsing: Ut fra bildene ser dette ut som den er temmelig rundbunnet akter. I så fall vil du ikke kunne få noen stor fart på den, og 40 hk blir da i meste laget. Vil tippe motorer opp til 20 hk er passe. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 18.April.2010 Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 10-15 hk ikke noen farts båt Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mizar Svart 18.April.2010 Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Jeg har en 16,5 ft. Herwa, ser ut til å være samme årgang omtrent. Min har 50 hester Yamaha bakpå, det er nok i tyngste laget så den blir noe baktung. Det blir bra fart likevel, og med litt mer vekt foran vil den ligge fint i plan. Ingen problemer forøvrig, bortsett fra at hele "eggeskallet" vibrerer i meste laget med fullt pådrag bakerst. Jeg vil tro at du ligger i overkant med en 40-hester på din, ved valg av ny motor. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Baywatch Svart 18.April.2010 Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Jeg har en 16,5 ft. Herwa, ser ut til å være samme årgang omtrent. Men har ikke denne en ganske annen skrogform? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.