Brummle Startet 18.April.2010 Link til dette innlegget Startet 18.April.2010 Har en Lowrance 334 med Navionics XL3 11G Nord-Vest kartbrikke. Problemet mitt er at jeg ikke får vist spor. Jeg kjøpte plotteren bruk i høst. Da var det spor fra et annet område på den. Disse slettet jeg. I etterkant av dette får jeg ikke vist spor selv om "Aktiv" og "Synlig" er merket av. Noen som vet hva jeg gjør galt, eller noe som kan være galt? Er det stor forskjell på dette kartet og det nyere 49XG? Sitér dette innlegget Link to post
Kaimor Svart 18.April.2010 Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Har du sjekket om det er noen hastighetsbegrensning før plotteren lager spor? Min Lowrance har en slik mulighet, dersom man ikke vil ha spor når man f.eks. ligger og driver ved fiske kan man sette begrensningen fra f.eks. 4 knop. Første gangen jeg "knotet" med knappene kom jeg uforvarende til å sette begrensningen til 400 knop i stedet for 4 knop, og skjønte ikke hvorfor det ikke ble registrert hverken spor eller tripdata underveis...... Sitér dette innlegget Link to post
Brummle Svart 18.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 Ser at det er en funksjon som heter "Track Smoothing"- Prevents track from changing rapidly at slow speeds. Denne går det an å krysse av, men ingen innstillinger tror jeg. Skal prøve litt med denne når jeg er ute neste gang. Sitér dette innlegget Link to post
Brummle Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Fikk bekreftet oppdateringer i Bluechart-kartet for mitt område i dag. Har fått laget denne oversikten til meg. 2008 oppdatering til høyre. Bluechart Er det noen som kan bekrefte lignende oppdateringer på Navionics 49XG? Sitér dette innlegget Link to post
Brummle Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Noen som gidder å sjekke 49XG brikken sin? Sitér dette innlegget Link to post
Brummle Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Kjøpt ny kartbrikke - store forbedringer Sporproblemene løst. Takker for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.