Jump to content

Er det lettere å lufte motor etter bytte av 1 filter,enn 2 filter?

fanntomas

Recommended Posts

Har en BMC 1,5, 36hk, som er et sant helv... å lufte!!!

I fjor byttet jeg filteret i vannutskilleren, og det vanlige dieselfilteret samtidig...

Men kan det være lettere å lufte motoren etter bytte av 1 filter enn 2 filter??

Jeg fyller filterene så godt jeg kan med diesel, før jeg skrur det sammen igjen.

Og en annen ting, hvis jeg f.eks. bytter filteret i vannutskilleren først, og ser at det er helt fint, er det da nødvendig å bytte det andre filteret??

Vannutskilleren sitter først i kretsen her.

Hei

Eg byttar eit filter om gangen. Då veit eg kor det er luft om motoren ikkje vil starta etterpå.

Eg skiftar grovfilteret (på vassutskiljaren) oftare enn finfilteret.

Mi erfaring er at filtera held minst 2-3 år før visuell inspeksjon tilseier at dei bør skiftast.

Me har to motorar, så eg skiftar på på ein motor i året. Då blir det annakvart år.

Segl har me òg.

Dersom eg hadde ein motorbåt med berre ein motor så ville eg tenkt annleis, og skifta kvart år.

Spesielt dersom det er vanskeleg å lufta systemet. Då rek du lengre på tida det tek å skifta filter og lufta systemet.

Ask

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...