Deiligerfjorden Startet 18.April.2010 Del på Facebook Startet 18.April.2010 Er det universale teleflexer, eller er det forskjellige? Jeg klarer ikke å få den gjennom røret på min gamle evinrude. Om det er universalt, er det noen som vet mm på røret eller teleflexen(kan ikke finne skyvelæret mitt) så jeg kunne fått boret det opp med f.eks et langt trebor? Eller er det andre ideer på problemet? Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 Skiller det mye for å få den gjennom? Tror det er universalt. Kan jo være gammelt hardt fett som stopper Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Deiligerfjorden Svart 18.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2010 Ja, men tror ikke den er blitt brukt gjennom "røret" før, i allefall ikke på mange år. Den kom på en båt som hadde en sånn teleflex som er festet i båten og går rett på motoren, ikke innom braketten med andre ord. Er det noen med båten i hagen ennå som hadde giddet å gå ut å måle med et skivelære? Sitér dette innlegget Link to post
Deiligerfjorden Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 Ok, da var det fixet :) Festet en rund-fil i drillen og ga røret en omgang fra begge sider. Det var fortsatt trangt, men fikk den igjennom. Så nå er det bare litt små plukk før jeg er klar for test tur. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.