Jump to content

KX Fun 310, noen som kjenner den?

Thomas Nidelv 24

Recommended Posts

Hei,

Noen som har hørt om KX Fun 310 ?

Jeg hadde en slik for drøye 20 år siden når jeg var liten og nå har jeg kjøpt en klin maken til min egen guttunge

Har ikke greid å finne noe som helst om dem på nettet(google) og ikke flere til salgs, så det er nesten så jeg lurer på om jeg har greid å kjøpe tilbake min egen båt :-)

De ble produsert rundt midten av 80-tallet

All info ville vært artig, både om produsent og om noen har hatt lik :-)

Eneste jeg har hørt er at de er like GH10....

kx.jpg

ligner på GH10 ja...

Mener å huske at GH10 ble faset ut etter at GH11 kom på markedet i 82/83. Så var det sikkert noen andre som overtok rettighetene.

Mener også å huske at GH10 i sin tid ble konstruert av Carsten Moen, samt produsert på Camo-plast

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

har ein lik båt, det sto ettellerannet fun 310 på skroget og samme mønster som Thomas Nidelv 24 har på sin.men bakpå med skiltet der det står ka motor og kor mye vekt båten klarer, står det på eit annet skilt silver wiking. tror det va det gamle navnet til gh...så trodde di fun båtene var gh eller silver wiking. :confused:

Redigert av suzumer 290 (see edit history)
sin.men bakpå med skiltet der det står ka motor og kor mye vekt båten klarer, står det på eit annet skilt silver wiking. tror det va det gamle navnet til gh.

GH og Silver Viking er ikke relatert på noe som helst måte såvidt jeg vet.  

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...