btt Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 hei noen som vet om jeg må ha det varmt før jeg bruker meguiars one step compound.... eller kan jeg bruke det i rundt 5 ggrader....og så voks da.. eller er utetempratur det samme.... Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Har prøvd meg av og til ved lav temperatur, og det går såvidt, men det er mye mer jobb. 5 grader ville jeg si er minimum, om du har tålmodighet til å vente på ti er det bedre:) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 takk for det... da venter jeg litt å håper varmen kommer... Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Roger Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Hei, ingen grunn til å vente. Har brukt one step compound i helga med godt resultat som vanlig. Over 5 grader er en fordel, men det funker ved lavere temp også. Bare innmarri kaldt å jobbe. Lykke til. Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
SeaRaymond Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Satte ut båten skitten og fel etter vinterdvalen i midten av mars, kunne ikke på daverende tidspunkt falt meg inn å begynne å polere rundt 0 grader og snøbyger. Min løsning blir å sette på land igjen når våren viser seg for å ta den endelige pussen. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Og hva er temperaturkravet for bunnsmøring? Har fått båten på land, hverken den eller jeg trives med den posisjonen, så dette må vi få gjort noe med så fort som mulig. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.