einderoy Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 Eg har endeleg fått start på min OMC etter ei lang og hard vinterlagring! Er oppstart for 2. gang etter kjøp, og la merke til no at det kjem eksos ikkje berre ut propell men også ut 2 hol på kvar side! Er dette normalt?? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Er dette ett Alpha One drev er iallefall svaret JA Sitér dette innlegget Link to post
einderoy Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Er dette ett Alpha One drev er iallefall svaret JA Ehhm, kjøpte båten av ein eigar uten peiling på noko som hadde med noko å gjere. So einaste eg veit er at det står Mercruiser på drevet! Men thanks anyway. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 (redigert) La selv merke til disse hullene på min forrige båt som hadde Alpha One drev, hullene leder inn i samme kanal som eksos til drevet gjennom eksosbelg, så slik skal det være. Har også hatt Bravo 1 drev, men husker ikke dette der, men tror nok det er samme greia der også, skal nok være slik ja Mercruiser har forresten; Alpha one drev, Bravo One drev, Bravo two drev og Bravo Three drev, forskjellige modeller til forskjellige bruksområde og effektuttak. Redigert 19.April.2010 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
einderoy Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Eg synast det kunne virke slik ja, måtte berre vere sikker.. Hehe! Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.