bliss X Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 Den gamle tanken ble demontert og kastet i går, da den var helt opprustet. Tanken var festet vha en solid bøyle som var boltet fast oppe og nede i bakerste skott bak motoren. Er på jakt etter ny tank, men har ikke funnet noe med tilsvarende mål. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Hei! Du har ikke så mye plass å gå på at du kunne fått inn en slik 25 liters? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Jo jeg har tenkt på den, men tror det blir vanskelig å få feste. Den er vel konstruert for å festes i bunnen på et gulv e.l. Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Jeg har sendt deg en IM Eivind Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 (redigert) Beredere kan settes på høykant, både Isotemp og Quick sine. (0-90 gr). Har nettopp selv montert en ny 30 l Quick. Jeg byttet slanger også. Kjøpte spesialslanger beregnet for formålet på Hydroscand. Har også isolert dem. Redigert 19.April.2010 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Har montert Isotemp 20l SLIM på høykant på innsiden av akterspeilet med tilkoblingene ned. Dette fungerer heilt flott! Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Jeg har en liten varmtvannsbereder liggende i garasjen, ny, ubrukt, med oppvarming av motorkjølevann og med 220 volt varmeelement. Den skulle inn i Joda'en men den kom aldri så langt. I Master'n har jeg en diger hjemmelaget som holder vannet varmt i to døgn etter man har kjørt motor. (den mangler 220 volt varme, men jeg vil ikke bytte, fungerer så bra den hjemmelagde) Vil du jeg skal finne ut av type bereder jeg har, og pris jeg skal ha for den i så fall? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Indy Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Hei Kodvaag, har du mål på berederen din? Kan være interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Sånn ser den ut. Den er ubrukt, og selges for 1800,- pluss frakt. Vet ikke hva jeg betalte for den, da den fulgte løst med en båt jeg kjøpte brukt. (forrige eier hadde tenkt å montere den, det tenkte jeg og...) Her er link til en nettbutikk som selger den: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/1...ken&gid=559 (klikk på linken, og rull ned til du finner 22 literen...) Bredde: 287mm Lengde: 558m Høyde: 297mm Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.