rene83 Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 kan noen fortelle meg åssen tretype den motorkassa er laget av,og hvor man kan få kjøpt sånne plater.plata er ca 12mm tykk... https://baatplassen.no/bildearkiv/28/28863/baat_007.jpg Sitér dette innlegget Link to post
MH OP Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Tror du må lese forumsreglene, og prøve å formulere deg noe bedre Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
rene83 Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Har aldri lagt inn innlegg her jeg,så jeg vil gjerne vite hva jeg skrev el gjorde galt?? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Forøvrig kan du både kjøpe tre, men gjerne også fire eller fem plater i hvilket som helst byggemarket. Link til reglene ligger øverst til høyre - eller her Sitér dette innlegget Link to post
rene83 Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Du me kattebilde.prøver du og være morsom eller?? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Trikola spilte nok på forskjellen mellom tre plater og treplater Det var helt sikkert ikke vondt ment. Jeg vet ellers ikke svaret på spørsmålet ditt, men det hjelper nok også å fortelle omtrent hvor du bor. Sitér dette innlegget Link to post
rene83 Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Bor i østfold. Sitér dette innlegget Link to post
MH OP Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 jeg vil gjerne vite hva jeg skrev el gjorde galt?? Var tittelen på innlegget som var litt misvisende, også skjønte jeg ikke helt formuleringen av spørsmålet ditt. Men begynner å skjønne litt mer etter hvert nå Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
rene83 Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Var tittelen på innlegget som var litt misvisende, også skjønte jeg ikke helt formuleringen av spørsmålet ditt. Men begynner å skjønne litt mer etter hvert nå Er ikke så lett og formulere seg på første forsøk,lærer etterhvert. Men kan du hjelpe meg da? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Det du ser etter er kryssfiner plater, disse har som regel en kjerna av lettere og/eller rimeligere treslag... det ytre finerlaget ( ca 0,5 > 0,7 mm ) på BEGGE yttersider kan være Teak eller "Mahogny" ( har som regel EN finere side, men kan skaffes med beste finer på begge sider ). Du får også "rimelige" kryssfiner plater hos de fleste byggevare utsalg ( Furu/Bjerk/Meranti/ ? ), er mange som har brukt Meranti plater og beiset disse til ønsket farve... Et par av de store leverandørene... Oslo Finer Billingstad trelast Et eksempel på hva som er å skaffe.... Foma kjerne med Teak tynnfiner utenpå ( overskap brukt på Viknes 830 ) Teak kryssfiner plater ( ifra Oslo finer ), er 13 mm... ( Viknes 1080 proto.. ), fronten er heltre Teak ... Er noen som ble laget hos min tidligere arbeidsgiver... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
aefro Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Østsiden trelast i Fr.stad Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Prøv deg hos disse. Brodahl & Jahren AS Ryggeveien 157, 1570 Dilling 69 26 56 01 Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.