Manzon Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Har en kompis som har en Comet 26. Dette er en stor båt til å være kun 26 fot, akter lugar med to køyer, stikk kabin og legger du ned bordet i kahytten så har du en stor dobbel seng. De er 5 stk ombord, med barn i alderen fra 4-9 år. Trykker du på linken så kommer du inn til en tilfeldig valgt på finn. Sitér dette innlegget Link to post
Libra Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22481344 bra motor og fin fart Sitér dette innlegget Link to post
PellePropell Svart 15.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Hei alle sammen! Da har jeg endelig fått kjøpt meg båt. Takk for alle tipsene:) Vi endte opp med en Comet 26 med akterkabin, 1987 modell. Her fikk vi både stor uteplass og akterkabin. Vi er veldig fornøyde og har allerede hatt en helgetur. Da håper vi bare på fint vær denne sommeren! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Gratulerer med ny båt! Hvilken motorisering har den og deler du noen flere bilder med oss? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
:båt1 Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 ja gratulerer med ny skute da!! hvor holder du til, kan det være deg jeg så kom inn til Vallø Marina i Tønsberg i dag??? er jo litt skuffet over at det ikke ble Scand da men Kos deg med denne sjøsterke båten da så sees vi nok i sommer!!! Sitér dette innlegget Link to post
mormalv Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Grattis med ny båt ja! Vurderte en sånn selv, men ble litt for bred for båtplassen min. Den store bredden gjør at det er god plass ombord :) Comet snekkene sto kanskje ikke først i køa når utseende ble delt ut, men de virker å være skikkelig solide og praktiske bruksbåter! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.