John Kjell Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 Er det noe her som har erfaringer med hide away antenne for FM radio? Den er billigere en vanlig antenne og det er ikke behov for å lage hull i taket for den, men hvor god er den? Noen som har erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 En slik ledningstump som henger bak spilleren? Det fungerte dårlig i min båt, har spilleren i kabin, og fikk inn bare 2 stasjoner Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Funket dårlig i min forrige båt. Vanlig bilantenne og nå triax tv-antenne fungerer utmerket men det koster lite å forsøke. Det er i såfall viktig å strekke den ut/feste den i det rommet den skal ligge. Det ga store forskjeller i min gamle båt. Sitér dette innlegget Link to post
John Kjell Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Ja, det er en slik ledningsstump som kan gjemmes bort. Takker for svar. Skal også ha radioen inne i kabinen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.