Gjerdrum Startet 19.April.2010 Link til dette innlegget Startet 19.April.2010 Hei, har leitet en god del nå og hørt med forskjellige glassfirma om noen kan reparere evt. lage en ny vinskjerm til min scand queen... jeg har ikke lyktes.. Derfor henvender jeg meg til dere her på forumet å håper på noen bra tips til hvor jeg kan henvende meg for å få dette til? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Fekk anslått pris på 25.000 for nytt glass te min båt (Fjord 21 DC). Dyrt siden det va tatt utav produksjon å måtte lages etter mål. Endte opp me et slags pleksiglass te 1500 kr, som funke som juling for meg:) Sitér dette innlegget Link to post
Gjerdrum Svart 19.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Akkurat, hvor fikk du tak i dette?? Lurer på om jeg skal prøve å lage noe selv av syrefaste alurammer så kjenner jeg de jeg trenger for å få satt inn glass... Må liksom få tak i denne vindskjermen snart så jeg får noen til å lage meg kalesje :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Brukte forus industrier i Stavanger til å lage det te meg. Het det Lexan?? Får kjøpt i "løsvekt" som du kan skjære ut sjøl og.. Va ein kar her inne på forumet som kunne skaffe plater me slikt materiale, men huske ikkje kem. Søk litt og se om du får tak i han Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 "lagavullin" her på forumet skaffer slikt.. Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Eg har liggande ein vindskjerm som har stått på Windy cabincruiser. Det kan gå billeg. Sitér dette innlegget Link to post
Gjerdrum Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Tusen takk for alle svar. Har nå funnet løsningen, har en bekjent på Glassmester Krane her i tromsø som tok saken i egne hender :) Reparerte vindskjermen, lagde nye rammer å nytt glass å profiler i aluminium. Ble utrolig bra, å ser 99,9% orginal ut. Leverte båten dit igår, å hentet vindskjermen i ettermiddag ferdig montert på båten :) 1/3 av prisen jeg måtte gitt for en ny vindskjerm fra sverige :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Har du bua glass, eller e de rette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.