Jump to content

Bytte ut 2-pola starter med 1-pola?

magnumlars

Recommended Posts

Min Lucas 2-pola startar er ikkje lenger frisk, og istadenfor å reparere og kanskje få den til å virke vil eg gjerne bytte den i ein ny.

"Problemet" er at ein ny Lucasstarter kostar det dobbelte (4500+mva) i forhold til ein ny iskra 1-polt starter (2100+mva). I tillegg hevdar alle "startarekspertar" eg har snakka med at iskrastartaren er ein mykje betre startar enn Lucas`en.

Men er det mogleg å montere ein 1-pola startar på motoren min (FordSabb 2722E). Dynamoen er ein motorola 2-pola der+ og - går til startaren, dvs samme kablar til start og lading.

Tips og synspunkt på korleis eg kan gjere dette?

Du kan legge opp det som kalles halvannet polt anlegg, dvs at du har et (kraftig) rele som legger inn minus til motorblokka når du aktiverer starteren og ellers er helt adskilt. Du kan jo selvfølgelig også bare kople minussiden til blokka, men da mister du jo alle fordelene med et topolt anlegg.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Kva skjer om eg koblar minusen på ein ny einpola startar til minus på batteriet slik det er idag?

"Minusen" på en enpolet starter er selve godset på starteren og når den kobles til minusesn på batteriet så har du plutselige gjort hele anlegget enpolet - og kastet bort de fordelene du hadde med topolet anlegg.....

Du får en langt bedre løsning slik som index beskriver. Men hvis du ikke vil ha et stort rele som slår inn for hver start, så kan du jo sette inn en ekstra "hovedbryter" eller tilsvarende som du slår inn de sekundene som du bruker starteren og ellers lar ligge fraslått. Det er en enkel og pålitelig løsning.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...