magnumlars Startet 20.April.2010 Link til dette innlegget Startet 20.April.2010 Min Lucas 2-pola startar er ikkje lenger frisk, og istadenfor å reparere og kanskje få den til å virke vil eg gjerne bytte den i ein ny. "Problemet" er at ein ny Lucasstarter kostar det dobbelte (4500+mva) i forhold til ein ny iskra 1-polt starter (2100+mva). I tillegg hevdar alle "startarekspertar" eg har snakka med at iskrastartaren er ein mykje betre startar enn Lucas`en. Men er det mogleg å montere ein 1-pola startar på motoren min (FordSabb 2722E). Dynamoen er ein motorola 2-pola der+ og - går til startaren, dvs samme kablar til start og lading. Tips og synspunkt på korleis eg kan gjere dette? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Du kan legge opp det som kalles halvannet polt anlegg, dvs at du har et (kraftig) rele som legger inn minus til motorblokka når du aktiverer starteren og ellers er helt adskilt. Du kan jo selvfølgelig også bare kople minussiden til blokka, men da mister du jo alle fordelene med et topolt anlegg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bartesam Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Hvis Iskra starteren er mye bedre, så ville jeg valgt denne. Er ikke for ingen ting at Lucas betegnes som "mannen som oppfant mørket" eller "mørkets fyrste" Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
magnumlars Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Kva skjer om eg koblar minusen på ein ny einpola startar til minus på batteriet slik det er idag? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Kva skjer om eg koblar minusen på ein ny einpola startar til minus på batteriet slik det er idag? "Minusen" på en enpolet starter er selve godset på starteren og når den kobles til minusesn på batteriet så har du plutselige gjort hele anlegget enpolet - og kastet bort de fordelene du hadde med topolet anlegg..... Du får en langt bedre løsning slik som index beskriver. Men hvis du ikke vil ha et stort rele som slår inn for hver start, så kan du jo sette inn en ekstra "hovedbryter" eller tilsvarende som du slår inn de sekundene som du bruker starteren og ellers lar ligge fraslått. Det er en enkel og pålitelig løsning. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
magnumlars Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Eg har lite lyst å gjere el-annlegget "dårligare" ved å bytte til einpola startar. Kanskje betre å då reparere Lucasstartaren som tross alt er topolt... Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Test ut om du har B minus i motorblokka. Prøv med prøvelampe eller voltmeter. Har du B minus i blokka kan du bruke enpolet starter uten problem. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Då er ny Iskra 1-pola starter og rele etter "index" sin ide innkjøpt frå Fylling Elektromaskin. Eg var anbefala denne patenten istadenfor 2-pola Lucas byttedynamo, rimeligare vart det og. So då gjenstår det å handle nye batteri og sjå om eg får start Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.