Å i sava Startet 20.April.2010 Link til dette innlegget Startet 20.April.2010 Helst i Bergen.. Er det noe jeg bør passe på ved skifte? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 (redigert) Delphi 296, Lucas, Cav, same shit, du får det overalt, Båtsjapper, Maritim, selv på Biltema. Redigert 20.April.2010 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Delphi 296, Lucas, Cav, same shit, du får det overalt, Båtsjapper, Maritim, selv på Biltema. Min uvitenhet, hva heter den på Biltema da? Skal bytte ut den jeg har i båt nr. 2 som er til oppussing Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 (redigert) Tror det er det som heter 52522. Brukes av Peugeot, Ford, Opel og en drøss andre dieselmotorer av eldre modell... Redigert 20.April.2010 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Å i sava Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Kjempegreier Sitér dette innlegget Link to post
Daniel Duppsko Svart 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 Løfter denne tråden.. Jeg ser på en båt jeg tenker å kjøpe (min første og har 0 erfaringspoeng fra båtlivet i bagasjen). Båten jeg ser på har nøyaktig det samme filteret og samme nummerering. Det jeg lurer på er hvor ofte et slikt et skal/bør skiftes, og om dette filteret er noe som skal sjekkes regelmessig - og på hvilken måte? Sitér dette innlegget SP655 Link to post
index Svart 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 (redigert) Det bør skiftes årlig, og det er lurt å også tappe en skvett fra pluggen i bunn for å se om det er vann i vannutskilleren. NB: Vær forsiktig med tappeskruen, denne er av plast og knekker lett! Redigert 12.Mai.2014 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Daniel Duppsko Svart 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Takk for svar. Selger har ikke gjort dette i forrige sesong (han har bare hatt båten ett år), så da bør jeg nok se på dette raskest mulig om kjøpet går i boks. Er det viktig å benytte akkurat samme fabrikat, eller er det flere som vil passe til dette festet som er skrudd fast i platen der (se bildet over)? Noen spesiell fremgangsmåte for å skifte dette, eller er det selvforklarende (jeg er passe handy i utganskpunktet, men har ikke vært bort akkurat dette)? Sitér dette innlegget SP655 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.