JMS Startet 20.April.2010 Del på Facebook Startet 20.April.2010 Hei Driver å pusser på båten og skal utbedre en gammel skade, lurer derfor på om det har noe å si hvem type sparkel jeg bruker, siden det er en aluminiumsbåt ? Mest naturlige er jo sparkel for metall men ble litt usikker med tanke på tæring. Noen som vet ? Hilsen JMS Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 hvem type sparkel jeg bruker Hva mener du med "hvem type"? Sitér dette innlegget Link to post
JMS Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 det er jo en del å velge i epoxy , plyester, glassfiber etc. JMS Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Hvilke type* Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Er det ikke problematisk å sparkle aluminium pga oksydering..? Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Nei det er ikke noe problem. Forbehandlingen, grunning etc. er jo det som legger grunnlaget for at aluen ikke skal oksydere. Kanskje denne: Dinitrol 6030 Redigert 20.April.2010 av barentz (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Oki.. Da lærte jeg noe idag også! Sitér dette innlegget Link to post
JMS Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 Takk for den Barentz, var på star/carboline idag og der kunne de ikke gi noe klart svar, merkelig nok ! JMS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.